.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی کامل مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به فعال شدن نوروزگاه‌ها در استان گفت: مازندران آمادگی کاملی برای میزبانی از مسافران نوروزی دارد.

 به گزارش شمال نیوز، مهران حسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفر از ۲۶ اسفند فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند و  تا ۱۳ فروردین به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به  آمادگی کامل مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی، افزود: در حوزه امداد و نجات با ایجاد کمپ‌های امداد و نجات و در حوزه بهداشت و درمان نیز بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها و اورژانس ۱۱۵ اقدامات لازم انجام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: با هماهنگی انجام شده جهاد کشاورزی نسبت به تامین اقلام اساسی و ذخیره‌سازی تمهیدات لازم اندیشیده شده و توزیع مناسبی در سطح شهرستان‌ها صورت گرفته است.

حسنی با اشاره به گشت‌های مشترک برای کنترل و نظارت بر خدمات و نظارت بر قیمت‌ها، اضافه کرد: طی این مدت در حوزه فرهنگی نوروزگاه‌ها فعال خواهند بود و نوروزگاه اصلی در پایگاه جهانی عباس‌آباد خواهد بود به‌منظور انتقال فرهنگ غنی استان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آیینی استان و تبادل فرهنگی با گردشگران نوروزی در دستور کار قرار دارد.

وی به فعالیت ۲۵ بازارچه نوروزی صنایع‌دستی با بیش از ۸۰۰ غرفه در سطح استان مازندران، یادآور شد: از تعداد نمایشگاه‌ها چهار نمایشگاه در سطح ملی، ۱۱ نمایشگاه در سطح استانی و ۱۰ نمایشگاه به‌صورت شهرستانی خواهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در ارتباط با دریافت وجه در ورودی‌های برخی سواحل، تصریح کرد: ورودی در مراکزی دریافت شده که خدمات ارائه شده و به ازای خدمت مبالغی دریافت می‌شود درحالی‌که آزادسازی سواحل به‌معنای آزادسازی حریم ۶۰ متر سواحل است درحالی‌که سرمایه‌گذاری در حوزه دریا در حوزه خارج از حریم ۶۰ متر است.

حسنی در پایان درباره گردشگری دریایی، گفت: انشالله با همت استاندار در بحث گردشگری دریایی با ایجاد مدیریت یکپارچه در ساحل تسهیل‌گری در امر سرمایه‌گذاری کسب‌کار در حوزه گردشگری دریایی گام‌های اساسی برداریم.

*سومین دز واکسن؛ سین هشتم سفرهای نوروزی

عباس علی‌پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از راه‌اندازی سامانه راهنمای خدمات سلامت استان مازندران برای رفاه مسافران نوروزی و شهروندان مازندرانی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.
 
وی با تاکید بر آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای ارائه خدمات به مسافران و مهمانان، افزود: امسال در مازندران، سین هشتم سفره هفت سین، سومین دوز واکسن کرونا است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه تمامی شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مراکز واکسیناسیون، آزمایشگاه‌های تشخیصی و مراکز منتخب کووید۱۹ در ایام تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات هستند،گفت: درخواست ما از شهروندانی که نیاز به ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و واکسیناسیون دارند این است جهت اطلاع و دسترسی سریع و آسان به مراکز فوق به سامانه راهنمای خدمات سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران به آدرس Maz1401.ir مراجعه کنند./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.46 seconds.